En fråga från Nathalie!

Jag fick en fråga från Nathalie som jag tänkte besvara :-)
 
Så här skrev hon: 
Hejsan, måste bara fråga, har du fått några tvillingar ? Eller alla är 'ensamma' eller vad man ska säga, haha. 
Va alla planerade?:) 
Hur gammal va du när du fick första?:) 
Har alla samma pappa?:)
 

Här kommer mitt svar:
1.NEJ, jag har inga tvillingar.
 
 
2.Ja, alla var "planerade" utom ett av barnen som lyckades med att lura spiralen jag hade då ;-) Eftersom jag hade svårt för att bli gravid en gång i tiden så känner jag mig kanske extra tacksam för alla mina barn!
 
3.Jag var 20 år när jag fick min äldsta dotter. I feb fyller hon 18 år!!
 
4. Det är bara min äldsta dotter som har en annan pappa. Men hon har varit som en dotter även för min man då hon bara var 2år och 10 månader när vi träffades. Samt att vi alltid sett varandra som en helt vanlig familj, det har aldrig hetat halvsyster eller plastpappa eller bonusbarn.
 
Roligt att du kom med en fråga Nathalie! :-) Ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback