Det är mycket nu...

Hej och hå! Nu var det bloggtorka igen. Jag kan ju inte ha så många läsare kvar när jag bloggar så sällan. Men jag bloggar ändå. Kanske till glädje för någon är ute?
 
Det har varit väldigt mycket på sista tiden som gör att bloggen faller i glömska. På kvällarna är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Det är mycket att stå i som sexbarnsmamma. Vem var det som hade gymnastik idag? Vad har Linnea gömt sina skor? Papper som skall skrivas på till skola och förskolan. Vilken tid var det miniorerna? När slutar Felicia på torsdagar? Vem av barnen var det som skulle till tandläkaren den 3 okt?
 
Inte bra för min lilla hjärna att försöka komma ihåg allt. Haha! Inte konstigt man blir trött när kvällen kommer.
 
Nu har jag sökt två jobb som jag verkligen verkligen vill ha. Förstår dom inte vilket kap det skulle vara för dom att anställa mig som klarar av så många saker samtidigt? ;-) Vi får väl se vad som händer. Spännande!
 
 
 


Alltsa, det ar inget skamt nar jag sager att du ar "super mom"! Jag kan inte ens klara att halla en sak i huvudet, utan maste konstant lagga in allt i min kalender om jag inte skall missa det - och jag har bara mig sjalv att se efter!!! (Om ens det, min battre halft far inte sallan komma till min raddning;-D
DU AR FANTASTISK!!! <3

2013-09-24 // 14:48:58

Tycker också du är super Caroline! Hoppas de fattar det där du sökt jobb!
Stor kram Susanne

2013-09-24 // 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback