Bloggdesign...

Då jag inte har råd att lägga 500kr nu för en egendesignad bloggdesign så får jag ta det som man hittar gratis. Tycker denna var fin för att vara gratis. Men det jag skulle vilja ha bort texten där det står "Keep calm and love fashion". Det känns så långt ifrån mig man kan komma då jag inte har något större intresse av mode.
Sen skulle jag vilja ha in "Carros tjejliga" på headern och gärna bilder på barnen istället. Men nu är det som det är.
 
Måndagen är här och likaså hösten. Igår tyckte jag det var riktigt kallt för första gången. Men jag gillar faktiskt denna årstiden. När man tänder ljus och myser i höstmörkret. För ett år sedan gick jag höggravid med Lovisa. Det är inget jag saknar. Att vara gravid var aldrig något jag tyckte var roligt eller fantastiskt. Snarare en pina faktiskt.
Känns skönt att aldrig behöva vara det någon mer gång.
 
Nu skall jag äta frukost. Sen ta tag i städningen här hemma. 
 
Ha det bäst!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback