När folk skriver det man tänker..

Blev så full i skratt när en facebookvän länkat till denna bloggen:  http://hormonerhemorrojder.com/2013/08/11/2-exempel-som-far-dig-att-tro-att-du-ar-vardelos-som-mamma/ Dom har skrivit precis detta som jag pratade med min man om häromdagen. Så härdanefter skall jag skriva vad jag tänker och tycker. Tror det blir en roligare blogg att läsa också. För mammalivet är verkligen inte speciellt glammigt;-) But i love it! Men ibland har man faktiskt lust att
fly fältet. Speciellt när 10,6 och 3-åringen kör en vi- trotsar- mot -mamma -samtigt -så -hon- blir- tokig dag! Just nu har jag en vild 9 månaders busbebbis som inte vill sitta still. Dessutom måste jag ner i tvättstugan. Ha det gött!
 
Fem av mina godingar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Vilka fantastiskt fina barn du har! Vilken lycka <3

Svar: Tack snälla! Ja, om är underbara! Vad gulligt sagt av dig :-) Trevlig helg!
carrostjejliga.blogg.se

2013-08-16 // 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback