Sluta att döma andra mammor!

Vad är det med oss mammor? Varför i hela friden måste vi hela tiden döma varandra? Det finns väl inte någon(normal) mamma som inte vill sitt barns bästa?! Har ni någon gång sett ett gäng pappor som snackar skit om andra mäns förmåga att vara pappor? Varför är vi kvinnor så bitchiga mot varandra? Man kan inte göra si eller så för det är inte PK...
 
Nu är det inte jag personligen som är drabbad. Men att skriva om en mamma på ett stängt forum som inte har någon möjlighet att förklara sig(om hon nu måste det) tycker jag är fel!
 
Enas systrar! ;-)
 
 
 
 
 
 


Ja. Varför är det så? Tycker det är galet att jag tänker å men ibland inbillar jag mig att andra snackar om en för man gör si eller så och om det bara är inbillning det får jag nog släppa.

2013-08-28 // 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback