Barnen!

Här kommer en kort presentation av mina fina döttrar!
 
Emelie är min förstfödda. Henne fick jag med min f.d pojkvän som jag var tillsammans med i drygt 4 år. Jag var bara 20 år gammal och olyckskorparna var många som trodde att jag inte skulle fixa detta. På den tiden så fanns ju knappt internet så någon info fanns ju inte att få heller, eller några mammagrupper för unga mammor. Men det gick ju bra ändå. Jag hade ju stöd av både min mamma och mormor. Jag och Emelies pappa gjorde vårat bästa. Tyvärr var jag och Emelies pappa allt för olika som personer så vi valde att gå skilda vägar. Men vi har alltid hållt kontakt då Emelie var hos honom varannan helg uner sin uppväxt. Idag bor hon hos honom.
Jag är jättestolt över Emelie och vi har en jättefin relation <3
 
Felicia föddes efter vi nästan gett upp hoppet om att jag och min man skulle kunna få några gemensamma barn. 4.5 år och två missfall tog det innan vi kunde hålla våran lilla Felicia i våran famn den där vackra novemberdagen 2003. Felicia är lite blyg men börjar bli mer och mer framåt. Hon är en fantastisk storasyster.
 
Tindra väckte uppmärksamhet redan från start. Hon vägde 5230gram när hon föddes och var en rejäl tös! Det var bara att lägga undan dom pyttesmå kläderna och leta fram 62/68 med en gång! Tindra är en framåt, glad tjej som är stark som en oxe och sällan är rädd. 
 
Isabelle föddes på internationella kvinnodagen den 8 mars 2007. Isabelle är en rolig liten tjej som älskar hundar och  varje hund vi möter vill hon hälsa på. Hon älskar verkligen att vara ute och leka och utforska världen. Kanske en blivande äventyrare?
 
Linnea föddes på sommaren DEN 13 JUNI 2010 och äntligen fick jag ett sommarbarn! Så skönt att få bebis på sommaren. Linnea är väldigt blyg och påminner om Felicia i både utseende och sättet. Hon är otroligt mysig och väldigt busig! Till hösten börjar hon förskolan och jag tror det blir toppenbra för henne!
 
Lovisa är då minstingen som inte alls var planerad. Hur gick det där till liksom, haha!! Det var en liten chock när jag blev gravid och det tog faktiskt ett tag innan jag kunde glädja mig åt det. Men vilken glädje och kärlek denna lilla tjej ger varje dag! Hon är född 3 november 2012 och är i skrivande stund sju månader gammal. Det går undan här hemma nu. Hon lär sig nya saker varje dag känns det som.
 
Såja, det var en liten presentation av mina barn!
 
Tindra och Linnea
 
 
 
 
 
 


Vilket härligt gäng du har Carro :) Följer mer än gärna er här på din blogg :) Hoppas jag en dag får träffa er å. Lovisa har ju satt en plats hos mig liksom, då hon är född med en timmes mellanrum till min Lovisa ju :)
Kram på er

2013-06-18 // 07:11:06

Vad härligt med så många tjejer. Har själv "bara" två men fem barn totalt. De är från två äktenskap så det är ett hopp på 13 år mellan kullarna. Om inte naturen själv satte stopp hade jag nog haft flera, det är så härligt med barn. Ha en fortsatt bra sommar 😊☀

Svar: Tack Lena :-) Hoppas du haft en bra sommar!
carrostjejliga.blogg.se

2013-08-06 // 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback