Bloggdesign...

Bli nu inte förvirrade inte kära vänner. Jag försöker bara hitta en gratis bloggdesign från blogg.se som jag trivs med. Just nu känns det som när man står i provrummet på H&M och skall prova en klänning som satt så snyggt på fotomodellen på tv... På en själv blir det nja.. Inte alls samma wowfaktor!
 
För övrigt så går livet upp och livet går ner! Sen går det upp igen! 27 juni sticker jag till Falkenberg med alla barnen och hälsar på släkt och vänner! Jag och svägerskan skall sitta och snacka skit och dricka rosé! Kanske blir en ridtur på mammas pålle också. Sen blir det förhoppningsvis bad på härliga Skrea Strand! Så meddans gubben sliter häcken av sig på jobbet(pratar telefon och dricker kaffe i lugn och ro) så tar jag och kidsen semester. Jag måste komma iväg från det här galna stället!
 
Häromdagen tog jag mig en löprunda på ca 3,4km. Har inte sprungit på typ 1,5 månad. Åh,herregud vad jobbigt det var. Då hade jag ändå med hunden(stoppkloss) som funkade som en ursäkt för min usla tid som jag inte ens tänker skriva upp här. Men jag sprang med vätskebrist i kroppen. Gör inte det! Det blir lätt snurrigt och illamående då...
 
Nu får ni ha en toppendag! Carpe Diem och allt det där!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback