Men tjeeena!

Hade nästan glömt av att jag har en blogg igen. Men det är inte så konstigt när man har fullt upp hela dagarna. Lovisa vill krypa omkring hela tiden och utforska världen. Eller krypa och krypa. Hon har ingen klassisk krypstil utan det är en salig blandning av olika stilar. Men framåt tar hon sig. Ser för roligt ut.
 
Natten till torsdag sticker vi till Falkenberg där vi skall bo hos min mamma och hennes man i tre veckor. Jag och barnen som åker ner. Min man skall vara hemma och jobba. Men sista veckan i juli går han på semester och då kommer vi hem igen. Men jag hade inte fixat att sitta här själv varje dag i en månad till. Så detta kommer bli toppenbra!
 
Nu skall det alltså packas för fem barn och så jag! Men jag kommer inte packa ner för mkt. Ullared ligger ju nära... Haha!
 
Ha nu en fantastisk dag!
 
Snart syns vi igen älskade Göteborg!
 
 
 
 
 
 
 


Kul med ny blogg!! =) Visst är det så! Sigge som han heter är stencool =P Hoppas ni får sköna veckor hos din mor och mkt bad. Kramar från mej.

2013-06-25 // 09:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback