Tjolahopp!!

Här har ni mig! Mamma till sex barn och alla tjejer! Jag får oftast frågan om alla barnen är mina. Folk brukar ofta stanna mig på stan och ställa frågor. Känns som vi är med i Familjen Annorlunda, bara kamerateamet som fattas! Ibland får jag tyvärr kommentarer om att det är synd om oss som inte har någon pojke. Jo, så säger folk ibland! Men jag kan faktiskt ge svar på tal.Skulle det vara synd om oss som har dessa sex fantastiska mirakel?! Att folk inte skäms! Så många därute som inte ens kan få barn! Så skulle det vara synd om oss som "bara" har döttrar! Skämmes ta mig faan som dom säger här i Norrland!
 
Här tänker jag skriva om mina tankar och funderingar! Skall försöka vara så personlig och ärlig som möjligt. Ni får gärna kommentera och jag kommer svara på era frågor. Dock kommer jag inte acceptera folk som skriver negativa saker anonymt. Finns ingen anledning att lägga energi på såna människor. Livet är för kort för det!
 
Skall försöka fixa någon bloggdesign längre fram. Tills dess får ni stå ut med en här tråkiga designen! Nästa blogginlägg kommer handla om barnen!
 
Kram på er!
 
 En gammal bild från i vintras!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback